KeywordsHERE
easy2shared. This is a exclusive site for downloading movies, Music, Games, PC Software & Others from mediafire Server, Direct Downloads and More, Enjoy Your Download Here.
  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

Volkswagen Camper Versi 2011


Volkswagen Camper atau nama rasminya VW Bulli ialah antara van yang paling dikenali didunia. Semasa zaman flower power van ini digunakan oleh Hippies untuk kemana-mana. Ia boleh diubah menjadi sebuah kemah dan menggunakan petrol yang sedikit. Sesuai untuk golongan hippies yang nomadic, tak ada wang yang banyak. Zaman sekarang VW Bulli menjadi van idaman budak indies dan hipster. Kalau mana-mana balak hipster ada VW Bulli tarafnya sama macam orang Yuppies ada Ferrari. VW Bulli juga ialah the original BANG BUS! No seriously zaman dulu hippies bersenggama siang dan malam didalam van jenis ini.



So anyway syarikat VW baru-baru ini mengeluarkan konsep VW Bulli untuk generasi baru.Selepas mengeluarkan VW Beatle versi moden pada tahun 1998, pihak VW merasakan sudah tiba masanya satu lagi kenderaan ikonik direka dan dikeluarkan semula. Maka terciptalah VW Bulli konsep dibawah. Ianya sebuah kenderaan elektrik yang mempunyai kelajuan maksimum 140 kmj dan jarak perjalanan maksimum sejauh 300 km. Ini bagi mengekalkan idea 'flower power" yang sinonim dengan model Bulli. Barulah Hippies bila gunakan green technologi ye dok? Disamping itu ia juga mempunyai konsol tengah untuk iPad.



0 comments:

Post a Comment

 
Coding By: Smile