KeywordsHERE
easy2shared. This is a exclusive site for downloading movies, Music, Games, PC Software & Others from mediafire Server, Direct Downloads and More, Enjoy Your Download Here.
  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

Kerana Cinta Online Gadis 12 Tahun Sanggup


Seorang gadis bawah tahun berumur 12 tahun menulis sebuah nota membunuh diri untuk menunjukkan seakan-akan beliau sudah membunuh diri. Sebab beliau menulis nota ini ialah supaya cintanya dengan seorang lelaki 19 tahun tidak akan dihalang.



Kisah romantik cinta Paladin dan Night Elf ini bermula didalam game online World of Warcraft. Si gadis tinggal di Alburqueque New Mexico sementara si arjuna di Idaho. Mereka berkenalan didalam game sebelum berchatting dan akhirnya bertukar-tukar nombor telefon. Bila cinta berputik si lelaki , Alex Trowell (19) merancang melawat buah hatinya. Namun rancangan beliau diketahui pihak berkuasa dan Alex dinasihatkan supaya melupakan sahaja hasratnya bertemu awek bawah umurnya. Pedo pedo pedo Paladin!

Selang beberapa bulan Alex membuat perancangan lain. Kali ini dia membeli tiket kapal terbang untuk si makwe dan si makwe setuju untuk melawatnya di Idaho. Bagi menghalang ibu bapanya dari mencarinya di Idaho si gadis bebal ini menulis sepucuk nota bunuh diri dengan harapan kalau dia mati si ibu bapa tak akan mencarinya lagi. Oh puppy love why do you make people jadi bebal?

Alex dan si makwe bertemu di Idaho dan Alex menyeludupnya untuk tinggal bersamanya walaupun pada beliau sendiri masih stay dengan mak bapak. Perancangan mereka terbongkar juga dan Alex ditahan pihak polis. Dia kini disabitkan kesalahan melarikan dan enticement seorang kanak-kanak bawah umur. Sungguhpun sudah kantol Alex dan sigadis mengatakan cinta mereka suci dan mereka belum melakukan hubungan seks.

Kesian basement dweller macam Alex Trowell ini. Main game siang malam. Jumpa awek tapi bawah umur dan akhirnya masih FOREVERALONE!

Sponsored By




0 comments:

Post a Comment

 
Coding By: Smile