KeywordsHERE
easy2shared. This is a exclusive site for downloading movies, Music, Games, PC Software & Others from mediafire Server, Direct Downloads and More, Enjoy Your Download Here.
  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

Sila Baca Buku Ini Sebelum Mengomen "Osama Wira Islam Global"


IQRA' - Bacalah olehmu  
Kalau ikut data yang diberikan oleh ALEXA kebanyakkan kamu adalah pelajar kolej dan semuanya bijak belaka. Tapi dalam hal terrorism dan permasalahan Osama ini kamu rata-rata kurang arif dan disogok maklumat yang senget.  Apa? Osama hero agama? Get the fuck out of here. Let me ask you this good muslims. Zaman nabi dulu adakah nabi membenarkan pembunuhan orang awam? Zaman Salehudin al Ayubi membebaskan Jusurselem dari pengangan tentera salibi, adakah dia membunuh semua orang awam? Tidak bukan? In fact Saladin mengharamkan pembunuhan orang awam dikalangan tenteranya dan ada rekod askar muslim dihukum atas kesalahan menjarah dan menyakiti orang awam.  Adakah kerana kamu percaya AN EYE FOR AN EYE adalah bagus untuk kes sebegini? Beberapa ribu orang Islam mati ditangan tentera proxy Amerika maka adalah bagus sekali sekiranya orang awam kafirun dibunuh oleh tentera suci kamu?  Ok. Let me just give you a tip. Kamu ada RM54 lebih bulan ini? Gaji baru masuk kan? Jangan tipu kata takde duit padahal semalam kamu pergi tengok THOR versi 3D dan premium seat. Dah beli IPAD2? Ada iPhone? Kalau begitu kamu tiada lagi alasan untuk tidak membeli buku Robert Fisk bertajuk "The Great War For Civilisation". Dalam buku yang sudah memenangi berbagai anugerah penulisan dan journalism ini kamu akan tahu kenapa, mengapa, dimana dan siapa yang harus dipersalahkan atas permasalahan "terrorism" yang kita hadapi sekarang.



"TAPI OBE! Robert Fisk ialah kapir.. dia biased"  
Now listen to me fucktards. Robert Fisk ialah satu-satunya wartawan barat yang DIPANGGIL Usamah bin Laden untuk menemuramah beliau. Listen here again in case you are deaf dan hanya tahu buat "gang signs". Satu-satunya wartawan barat yang dijemput ke Tora Bora dan Sudan oleh Osama kerana Osama yakin dengan ketelusan beliau. Beliau dijemput sebanyak TIGA KALI oleh Osama bagi memberitahu dunia mengapa beliau menjadi seorang militan. Sebabnya agak menarik dan KAMU bacalah buku ini untuk mengetahuinya. Ianya pasti membuka mata kamu tentang Kesultanan Saudi dan mengapa aku kerap kali cakap penjaga dua masjid suci orang Islam sekarang adalah manusia yang paling TIDAK LAYAK mendapat penghormatan itu.

Robert Fisk sudah membuat laporan media di Beirut, Syria, Palestin, Afghansitan, Iran, Iraq dan Saudi. Beliau lantang menentang pergerakan ZIONIS yang terus membunuh orang Palestin dengan sewenang-wenangnya. Beliau dan Amira Hass (wartawan Haaretz berbangsa Yahudi) berani untuk menerbitkan berita yang selalunya ditapis oleh media barat. So kalau kamu cakap Robert Fisk adalah biased kamu memang harus kena pelempang. Kalau tak kerana dia dunia barat tak akan tahu pasa Sabra Shatilla, pembabitan USA dan Arab mementang Iran atas dasar anti Farsi dan juga kenapa Osama menjadi Osama.

Robert Fisk . Kuala Lumpur Feb 2009 - Siri ceramah jemputan di UIA dan IAS.

The Great War for Civilisation sepatutnya menjadi bahan bacaan wajib kepada mereka yang ingin tahu tentang betapa kompleknya masalah di Timur Tengah. Siapa Osama dan mengapa dia menjadi seorang pemodal gerakan militan. Siapa Henry Kissinger. Siapa dikalangan pemimpin "Islam" yang sebenarnya lebih berdosa dari Amerika. Kisah sebenar perang Iran dan Iraq? Genosid Turki terhadap Armenia.Mengapa pembebasan Palestin bukan hak "islam" dan banyak lagi  Buku Robert Fisk setebal 1000 lebih mukasurat dan kalau baca mungkin sebulan baru habis but trust me on this ladies and gents. After reading that book you will be more angry at MUSLIM LEADERS dari American/Israel Infidels  Me? I know for a fact Osama is a misguided fool who thinks he is the new Saladin. He in fact admitted that much to Robert Fisk in his interviews. Pernah di Afghanistan sebuah bom seberat 500 KG jatuh ke khemah beliau tetapi ianya tidak meletup. Osama merasakan ini "mukjizat" dan sejak itu dia percaya dia "dilantik" menjadi seorang penjuang Allah.  READ IT and then come back to me and we can discuss it like proper humans. Jangan jadi bahlol dan gunakan line "ini media barat dan kita harus sokong Osama dan rakan-rakannya". Ini kenyataan bebal lagi membebalkan. The way forward for Muslim and Islam in the 21st century is not trying to create THE TENTH CRUSADE. Tak cukup lagikah 9 perang salib sebelum ini kita berbunuhan? Berapa pain darah lagi harus ditumpahkan bagi membuktikan siapa yang benar? What we really need is MUSLIM ENLIGHTENMENT. Perlukan pembebasan minda dari penyakit VICTIMHOOD yang melampau serta menjauhi retorik rasis.  Dah. I gave you the title of the book now go fucking buy it. MPH One Utama ada 4 copies lagi. RM 54 senaskah. It WILL BE the best book you buy in the next 10 years. You will not regret it.


0 comments:

Post a Comment

 
Coding By: Smile