KeywordsHERE
easy2shared. This is a exclusive site for downloading movies, Music, Games, PC Software & Others from mediafire Server, Direct Downloads and More, Enjoy Your Download Here.
  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

  • Read News Artikel

    Read Post

Miniatur Keratan Rentas Canal Street Yang Epic Win


Aku seorang peminat model miniatur. Ketika zaman remaja aku 50 tahun yang lalu aku gemar membina model plastik Hasegawa. Secara keseluruhan aku ada bina 4 model kapal terbang seperti A6 Prowler, F14 , F 15 dan Skyhawk. Ianya hobi yang boleh dianggap cool suatu ketika dulu. Bila balik sekolah pergi ke meja dan pasang satu persatu bahagian kapal terbang lepas itu gantung atas katil. Good time. I wasted weeks just making them dan kerana masa tu aku takde komputer macam sekarang majoriti masa terluang aku memang habis memasang model plastik



Dibawah ialah model miniatur Canal Street di New York yang dibuat oleh Alan Wolfson. Alan Wolfson ialah seorang artis yang terkenal dengan hasil seni miniaturnya. Yang epiknya tentang semua miniatur Alan ialah setiap benda yang anda lihat dibawah dibuatnya sendiri. Dari model Subway, kedai pizza, tong sampah dan sampah yang mengotori lantai adalah custom made! Crazy details! Alan menghabiskan 18 bulan untuk menyiapkannya. FFFUUUUUUUU! Sila enjoice pasal aku enjoice gila tengok model Canal Street Alan Wolfson ini



0 comments:

Post a Comment

 
Coding By: Smile